• Home

Vraag

Voor NetApp voerde Arxx de succesvolle productintroductie uit voor vShape, marktgerichte IT-oplossing. Clixxoo werd ingeschakeld om deze productintroductie te ondersteunen door vShape online op de kaart. Oja, de campagne wordt AMEA-breed uitgerold. Oftewel: in Azie, het Midden-Oosten en Afrika.

Oplossing

Clixxoo ontwikkelde een corporate website die nauw aansluit bij de cleane huisstijl van vShape en die in vijf talen beschikbaar is. Uiteraard is de content  zorgvuldig vertaald en is er geen gebruik gemaakt van dubieuze autovertaal-software, die je vaak tegenkomt.

Uniek is de Advice Tool waarmee na 3 korte vragen online een op maat advies wordt gegeven. Dit advies komt in een strak vormgegeven e-mail bij de bezoeker binnen. In het verlengde hiervan is een grote internationale banner en SEA campagne gelanceerd om leads te genereren. Deze SEA-campagne is verantwoordelijk voor zo’n 20% van het inkomende bezoekersverkeer. Dat draagt bij aan een evenwichtige spreiding van de bezoekers. Want als je alleen maar bezoekers ontvangt via AdWords wordt het een dure aangelegenheid. Ten slotte is er ook werk gemaakt van een downloadtool, waarbij alle marketingmiddelen overzichtelijk zijn ondergebracht en te downloaden zijn.

Logo Communicatie Centraal

Clixxoo, onderdeel van

Communicatie Centraal

Blijf op de hoogte